Itt az ideje, hogy ne csak Facebookban gondolkozz

2015/02/13. - írta: KK Viki

Az elmúlt években a közösségi média piacát egyértelműen a Facebook dominálta, mára azonban más hálózatok is elérték azt a szintet, hogy megéri marketingcélra befektetni olyan kampányokba, amelyek kifejezetten ezeket a platformokat célozzák meg.

2014-re már egyértelműen nem a Facebook az egyetlen választása annak, aki hatékony online marketingkampányt akar folytatni. Bár a magyar netre mindig kicsit késve szivárognak be a trendek, itthon is érezhető a változás. És érdemes észben tartani, hogy minél korábban kezdjük el kiaknázni az új platformokat, annál nagyobb az esély arra, hogy mások előtt járva nagyobb sikert arathassunk.

social_media.jpg

Az egyik ilyen platform a Reddit, amely hazánkban ugyan még nem ért el akkora sikert, mint külföldön, mégis érdemes rá odafigyelni. A Reddit felületein milliók olvassák a népszerűbb "sub-redditeket", a reklámokat viszont utálják. Ha tehát van olyan termékünk vagy szolgáltatásunk, amelyet külföldre is tudunk célozni, érdemes tartalommarketinges szempontból közelíteni, és értéket hozzáadni, bújtatva reklámozva azt.

Mindenkinek megvan a maga platformja

Instagramon a magyar közösség elérésére is jó esélyünk van, bár ajánlott gondosan elvégezni a házi feladatunkat, és felmérni, célközönségünk mennyire lelkesen használja az oldalt. Mivel vizuális téren kell nagyot alkotnunk, különösebben komplex ötletekre sincsen szükség – egy megfelelően kreatív marketinges jó fotósokkal és grafikusokkal együtt könnyű szerrel állíthat össze olyan Instagramos tartalmat, amelyet a közösség imádni fog.

Érdemes odafigyelni a LinkedInre is. A professzionális közösségi oldalnak már több mint 330 millió felhasználója van, és a magyar szcénában is egyre népszerűbb. Ha B2B szolgáltatásokban utazunk, keresve sem találhatunk jobb helyet, ahol ilyen direkt módon léphetünk kapcsolatba célközönségünkkel.

Egy jól eltalált, az adott közösségre szabott minőségi tartalom előállításával könnyebben érhetjük el a viral hatást is, hiszen a Facebookkal ellentétben ezeket az oldalakat nem csak kevesebben használják, de hirdetési felületként is kevesebben használják ki az általuk nyújtott előnyöket.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.