Biztos akarsz lenni abban, hogy tartalommarketinged nyereséges legyen? Akkor igyekezz elkerülni az alábbi nyolc végzetes tartalommarketinges hibát...
- Feltételezés: soha ne feltételezd, hogy mit akarhat a célközönséged. Kutass inkább.
- Következetlenség: legyen a tartalmad következetes, tervezd meg előre.
- Értékesítés: ne csak eladni akarj a célközönségednek – adj nekik valóban értékes tartalmat.
- A több jobb: koncentrálj a minőségre, és ne arra, hogy minél több tartalmad legyen.
- SEO a végsőkig: ahelyett, hogy teletömnéd tartalmaidat kulcsszavakkal és hivatkozásokkal, válassz közülük néhányat, és azokat használd.
- Feledékenység: mindig nézz vissza a már közzétett tartalmakhoz, válaszolj a kérdésekre, véleményekre.
- Láthatatlanná válás: ha jó eredményeket akarsz, folyamatosan népszerűsítsd tartalmaidat.
- Kizárólagosság: ne csak egyetlen csatornát használj, helyette egy időben több csatornán terjeszd tartalmaidat.
És mindenekfelett emlékezz arra, hogy a tartalmaid célja a segítés, informálás vagy szórakoztatás.
Ha értékes tartalmakat szolgáltatsz, az emberek visszajárnak majd hozzád.
Forrás: website-designs.com
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.