8 tartalommarketinges hiba, amit el kell kerülnöd

2015/05/14. - írta: KK Viki

Biztos akarsz lenni abban, hogy tartalommarketinged nyereséges legyen? Akkor igyekezz elkerülni az alábbi nyolc végzetes tartalommarketinges hibát...

brandnev_2.jpg

 

  1. Feltételezés: soha ne feltételezd, hogy mit akarhat a célközönséged. Kutass inkább.
  2. Következetlenség: legyen a tartalmad következetes, tervezd meg előre.
  3. Értékesítés: ne csak eladni akarj a célközönségednek – adj nekik valóban értékes tartalmat.
  4. A több jobb: koncentrálj a minőségre, és ne arra, hogy minél több tartalmad legyen.
  5. SEO a végsőkig: ahelyett, hogy teletömnéd tartalmaidat kulcsszavakkal és hivatkozásokkal, válassz közülük néhányat, és azokat használd.
  6. Feledékenység: mindig nézz vissza a már közzétett tartalmakhoz, válaszolj a kérdésekre, véleményekre.
  7. Láthatatlanná válás: ha jó eredményeket akarsz, folyamatosan népszerűsítsd tartalmaidat.
  8. Kizárólagosság: ne csak egyetlen csatornát használj, helyette egy időben több csatornán terjeszd tartalmaidat.

És mindenekfelett emlékezz arra, hogy a tartalmaid célja a segítés, informálás vagy szórakoztatás.

Ha értékes tartalmakat szolgáltatsz, az emberek visszajárnak majd hozzád.

 Forrás: website-designs.com

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.