Tartalommarketing-stratégia a marketing 15 sztárja szerint

2015/06/15. - írta: Benyó Dani

A tartalommarketing óhatatlanul csapongó kreativitáshoz vezet: annyi formátum, platform, új és új megoldás és módszer áll rendelkezésünkre, hogy stratégia nélkül könnyű fókuszt és célt téveszteni.

Ha gyakorlod a tartalommarketinget, de nem érzed eléggé eredményesnek, nem vagy egyedül: a B2C marketingesen 37, a B2B marketingesen 38 százaléka mondja mindössze, hogy tartalommarketingje megfelelően hatékony. Ez azonban nem a szemlélet hibája: hiába van tele a sufni szerszámokkal, hiába bánsz velük profin, ha nem tudod, hogy széket vagy szekrényt akarsz építeni.

A Content Marketing Institute elhatározta, segít azokon, akik úgy érzik, tartalommarketingjükre ráférne némi erősítés, így tehát a Content Marketing World 2015 konferenciára készülve kiadtak egy ebookot, melynek elkészítésében a marketingvilág 15 nagynevű szakértője működött közre, és amelyben velősen összefoglalják a tartalommarketing céljait, kihívásait és néhány stratégiát.

Sőt, mindjárt egy trilógiával készülnek, amelynek a The Big Picture of Content Marketing Strategy az első darabja.

Hogy mit is tartalmaz az ebook, abból némi ízelítőt adnak összeállítói, akik egyben a Content Marketing World konferencia előadói is lesznek szeptember 8. és 11. között:

Robert Rose: "A tartalommarketing-stratégiádban nagy szerep jut a cégednek, de szinte semmi a termékednek."

Sarah Compagnoni: "A jó tartalommarketing-stratégia jóval azelőtt kezdődik, hogy bárki egy linkre kattintana."

Chris Moody: "Ha javítani akarsz tartalommarketingeden, írj blogposztokat a visszajelzések alapján."

Cleve Gibon: "A stratégia nélkül alkalmazott tartalommarketing csak zaj a vereség előtt:"

Joanne Cleaver: "Az emberhiánnyal küzdő ügynökségek és vállalatok számára a szabadúszók jelentik a megváltást a tehetséges tartalom-előállításban."

Carlos Abler: "Használd ki az archetípusokat és légy vásárlóid hőse azzal, hogy azt adod nekik, amire szükségük van."

Jay Baer: "Mintha tükör nélkül vágnál hajat: a tartalom létrehozható stratégia nélkül, de nem ajánlott."

John Jantsch: "Ma már a SEO nem igazán létezik a tartalommarketing-stratégia kontextusán kívül."

Loren McDonald: "Hozz létre átfogó tartalmat, amit aztán változatos formákban használhatsz fel!"

Kristina Halvorson: "A marketingeseknek nem csak a tartalomgyártásra, az ügyfélkapcsolatok kiépítésére is oda kell figyelniük."

Brian Clark: "Járj a vásárlók cipőjében, tapasztald meg az utazást az ő szemszögükből."

James Moat: "Az alkalmazottak ereje a tartalom gyártásában és megosztásában egy rendkívül alulértékelt stratégia."

David Beebe: "A tartalommarketing lényege, hogy valami értékessel szolgálunk a vásárlóknak, és így lelkes rajongókká tesszük őket."

(Forrás: TopRank Blog)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.