Egy 45 milliós magazin belülről (részletes tartalomjegyzék a Kontent III évfolyamának 2. számáról)

2016/04/28. - írta: BalázsV

Kíváncsi vagy, hogy mi mindent olvashatsz a napokon belül megjelenő Kontent magazinban?

Elég erős anyagot állítottunk össze, így hagyom, hogy a témák beszéljenek helyettem.

Fizess elő a magazinra, mert csak 4000 Ft egy évre. (Bruttó összeg, benne van a postázás is. Igen, szerintem is olcsó.)

kontent.png

A Kontent III. évfolyamának 2. száma

Tartalomjegyzék cikkről cikkre:

„Így tervez a Sodexo inboundstratégiát és értékesítési tölcsért” – Ez az anyag háttérkutatásnak indult, ám interjú lett belőle. A Sodexo termékmenedzsere olyan részletesen beavatott minket az értékesítésitölcsér-tervezés és -megvalósítás rejtelmeibe, hogy könyörögtem neki, hogy interjúként lehozhassuk. Pillants bele egy buyer persona elkészítésébe, nézd meg, hogy hogyan és mit szerveznek ki, és hogyan kell egy inboundstratégiát megvalósítani. Döbbenetesen informatív anyag tele kulisszatitkokkal.

Ed Fry-interjú. Mit tudhat az az ember, akit 22 évesen címlapra teszünk? Nos azt, hogy hogyan építsen egy réstémában (inbound marketing) egy 140 000 fős közösséget. Ed Fry ezzel a lépéssel a Copyblogger és a CMI szintjére jutott el (nekik van ekkora követőtáboruk), úgyhogy meginterjúvoltuk. Jó eséllyel a jövő egyik sztármarketingese, mondanom sem kell, hogy az országban először interjúvoltuk meg. Kihagyhatatlan interjú tele hasznos tippekkel.

„Ezt láttuk és tanultuk Európa legnagyobb inbound marketing konferenciáján” – Senior szövegírónk kint volt az inOrbiton, és 4 oldalas brutálisan sűrű anyagban leírja neked a legfontosabb tanulságokat. Kötelező olvasmány, ha szeretnél naprakész maradni az inbound marketingben. Megtudod pl. azt is, hogy hogyan merészelnek káromkodni a külföldi előadók. Ismétlem, ez egy európai konferencia volt az európai inbound marketingről, tehát releváns neked is.

Vendégblogolj, hogy veled legyen tele az internet. A vendégblogolás erejéről ír stílszerűen vendégszerzőnk, Vuray György. Nem ám elméleti cikket kapsz, hanem egy esettanulmánnyal felérő beszámolót arról, hogy egy bloggal és vendégblogolással hogyan lehet 5 év alatt felhúzni egy blogot akkorára, hogy ma már tréningeket tölthess meg. Mert ő ezt csinálja, és elmondja neked, hogy hogyan.

Minden, amit a sales funnelről tudni akartál. 6 oldalas mély szakmai anyag, talán ez a téma adja a magazin gerincét. Az értékesítési tölcsérekről beszél boldog-boldogtalan, mi viszont megmutatjuk, hogy egyáltalán mi ez, mit jelent ez a sok terminus, mire használhatod, hogyan tervezheted meg, hogyan építheted fel. És van benne több saját példa is.

(Félig) felfedve: a Sodexo inboundstratégiája. A sales funneles elméleti anyag után itt a gyakorlat. Konkrét és már működő értékesítési tölcsért mutatok be neked lépésről lépésre. Látod folyamatábrán a stratégiát. Látod a csaliterméket és a feliratkozási oldalt (ott az eredmény). Látod az eDM-et (és azt is, hogy melyik linkre hányan kattintottak és mekkora a megnyitás). Látod rendszerben az egészet. Őszinte leszek veled: ha nem én adnám ki ezt a magazint, akkor ezért az egy cikkért megvenném most azonnal.

Mutasd a szándékod, megmondom, lead vagy-e. Az országban először olvashatsz a szándék alapú szegmentálásról. Nem tudod, hogy mi az? Nos, egy teljesen új szegmentálási módszer, amely most a külföldi online marketingeseket lázban tartja. A cikkben nemcsak az elméletet kapod meg, de saját infografikánkon látod, hogy melyik szegmenshez milyen tartalomtípus való. Ez a jövő, és ezt muszáj elolvasnod a konkurensed előtt. (Figyeld a jóslataimat: 2014-ben kezdtünk el a tartalommarketingről írni, ma meg már a csapból is az folyik. A szándék alapú szegmentálással ugyanez lesz. Ne várd meg, amíg a konkurensed elkezdi.)

Inbound marketing esettanulmány a marketingszoveg.comról. Amikor megláttam vendégszerzőnk, Papp Gábor (The Pitch) adatokkal teli elemzését, akkor idézem a reakciómat: aztakurva. Gábor fogta a marketingszoveg.com magazinját és több szoftverrel szanaszét elemezte. Zseniálisan hasznos, információdús és tanulságos – megsúgom, hogy ez az oldal tavaly 45 000 000+ forintot hozott, úgyhogy én már csak ezért az egyetlen elemzését megvenném a magazint. Persze dönthetsz úgy is, hogy ezt kihagyod, elvégre minden nap látod, hogy hogyan épül fel egy több tízmilliós árbevételt termelő magazin, nem?

Így segít az adatvezérelt tartalommarketing. Mester Tamás (Adatlabor) megmutatja neked, hogy hogyan tudod a tartalommarketingedet adatvezéreltté tenni (magyarul hogyan hozz objektív döntéseket), és hogyan számold ki például azt, hogy milyen hosszú cikkeket éri meg írni (mert nem az oldalon töltött idő, hanem az összolvasási idő számít).

Így lovagolj meg egy embargós hírt: a gravitációs hullámok kommunikációja. Szinte biztosan láttad a gravitációs hullámok informatív microsite-ját (mi csináltuk) – bejárta a netet és nagyobb hírportálok hivatkozták. Na most a feladat bonyolultabb volt egy sima oldal összerakásánál: embargós tudományos hírről beszélünk, és egy esetleges kiszivárgás esetén tudományos karrierek fejeződhetnek be. Részletesen leírom, hogy hogyan sikerült a projektet végigvinni – ebből neked tanulságos az, hogy hogyan csináld a newsjackinget profi szinten.

Tanulságok a Hubspot „Content Marketing in Europe, 2016” jelentéséből – támad a „content shock”? Kijött egy igen fontos jelentésecske egy igen komoly cégtől, ráadásul kiemelten releváns, hiszen európai. A jelentést te is elolvashatod, de mi levontuk belőle a tanulságokat is. Melyik online marketing terület adja 2016-ban a legnagyobb megtérülést? Most akkor több tartalmat készíts vagy kevesebbet? Mennyire fontos a tartalompromóció? Meghalt a blog vagy ez a legnagyobb királyság? Mi kell ahhoz, hogy a megtérülést ki tudd mutatni? Mi lesz a jövőben? Minden választ megtalálsz a cikkben.

Sárga köves út az Index címlapjára – Így kaptunk meg minden adatot, amit a Blog.huról valaha tudni akartunk. El se hiszem, hogy ez megszülethetett – van egy szolgáltatás, ami olyan adatokat lát a Blog.huról, amiket te nem. És ez nem túlzás: a szoftver konkrétan megmutatja neked, hogy milyen cikkek kerülnek címlapra, mennyi ideig vannak ott, mi volt az eredeti cím, azt hogyan írja át a szerkesztő, mikor van a legnagyobb esélyed kikerülni. Aranybánya, konkrétan aranybánya. Ez a cucc a Kontent magazinban debütál. Az előfizetésed mellé kapsz egy kódkártyát, amivel kipróbálhatod a Blogmonitort (ez a szolgáltatás NEM PUBLIKUS, és kizárólag meghívásos alapon működik).

Szerintem fejben számoltad, hogy a fenti tudásanyag bizony százezrekben (ha nem milliókban) mérhető.

Naprakész tudást kapsz a stratégiádhoz.

Naprakész tudást kapsz az inbound marketing jelenlegi helyzetéhez.

Interjú, esettanulmányok, zseniális vendégszerzők és hozzáférés egy nem publikus szolgáltatáshoz.

A Kontent magazinra előfizetni nagyon egyszerű:

Kattints ide és az űrlapot töltsd ki

Ennyi.

(Meg utána a díjbekérőt fizesd be.)

Ezek után a fenti szám és negyedévente a következő számok megérkeznek a postaládádba.

Csak annyi „dolgod” lesz, hogy a postaládádig elsétálj, kivedd belőle a legfrissebb magazint, majd szép kényelmesen élvezd először csak a finom nyomdaillatát... majd élvezd a legfrissebb tartalommarketing-tudást. Hát nem egy öröm? (Dehogynem.)

A magazint tényleg öröm olvasni – én is lapozgatom a régebbi számokat, marketingvezetőnk is szórakozásból olvassa.

Várlak az előfizetőink között!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.