Mi van Cialdinin túl?

2016/11/19. - írta: BalázsV

Hadd meséljek arról, hogy én hogyan állok az értékesítéshez.

Amikor beszélek egy ügyféllel… vagy egy értékesítési szövegünkkel megspékelt landingünk fut…

...akkor ott duruzsol az agyamban a vágy:

Megnyerni.

  • Megnyerni a konverziót.

  • Megnyerni a tárgyalást.

  • Megnyerni az ügyfelet.

(Win-win szituációkat akarunk elérni, van etikai kódexünk stb.)

Számomra nincs olyan, hogy „elég ügyfél”. Te is tudod, hogy ez egy szint fölött már nem a pénzről szól… hanem a benned tomboló éhségről.

Mert hiszel a termékedben, és tudod, hogy jobbá teszi az ügyfeleid életét – ergo kötelességed minél több emberhez eljuttatni.

És mert minden jó értékesítő folyamatosan éhes.

Eddig kétfajta értékesítővel találkoztam.

 

Az egyik típus nem vallja be magának mindazt, amit eddig elmondtam.

A másik pedig olyan, mint te vagy én.

És a legeslegjobb értékesítők bizony a legéhesebbek.

Miért mondtam ezt el neked?

Azt akartam, hogy magadra ismerj az én hozzáállásomban.

Azért fontos ez most, mert éhes értékesítőket keresünk. Megalkottuk azt a tréningtematikát, amire én gondolkodás nélkül beülnék (ha nem én tartanám) – így biztos vagyok benne, hogy neked is tetszeni fog.

Röviden: december 2-án „manipulációs” tréningen tanulhatod meg a szóbeli és írásos befolyásolás legújabb módszertanát.

Ha te is újabb és újabb sikerekre éhes értékesítő vagy, akkor december 2-án gyere tanulni.

Foglald le a helyed

 

A befolyásolás legújabb
kutatási eredményeit kapod meg

 

Igen, ez bőven túlmutat a klasszikusokon: nem Cialdini alapkönyvét rágjuk át újra, hanem pl. a befolyásolástechnika-szakértő, Újszászi Bogár László a legfrissebb kutatási eredményeket hozza el neked.

Megtanulhatod az írásos befolyásolás működő (és általunk is agyontesztelt, minden nap használt) módszertanát, és a döntéselméletet is 2 előadásban sajátítod majd el.

Ha érteni akarod, hogy hogyan tenyerelj rá finoman az emberek nyomógombjaira, akkor ez a tréning neked való.

Ha szeretnél meggyőzőbb e-maileket írni (akár csak ügyfélkommunikáció, akár csak cégen belüli e-mailekről legyen szó), akkor az írásos befolyásolási blokkot fogod igazán élvezni.

Ha szeretnél az emberi döntések mögé látni (és akár finoman irányítani azt, hogy ki mit csinál), akkor…

 

…a döntéselmélettel olyan erőt adok a kezedbe, amellyel nem sok értékesítő bír.

 

Nem fogom azt mondani, hogy „szinte ingyen van”.

Ez egy 35 000 forintos tréning. Ezt komolyan kell gondolni.

Azt viszont fejben is kiszámolhatod, hogy ha csak 10%-kal javulnak a mutatóid (ennyivel hatékonyabban tárgyalsz, ennyivel hatékonyabban zársz le stb.), akkor a tréning többszörösen visszahozza az árát már az első hónapban.

Leegyszerűsítve: még jobb értékesítő leszel.

 

Korlátlan italfogyasztást kapsz

 

Annyi kávét, üdítőt és ásványvizet ihatsz, amennyit csak szeretnél: érezd magad otthon nálunk, a vendégünk vagy.

A kávéd mellé falatozz a süteményekből, de ne egyél túl sokat, hogy maradjon hely az ebédnek is.

 

Garanciával védem az elégedettséged

 

Az első 2 előadásba kockázatmentesen belenézhetsz. A 2. előadás végén dönthetsz úgy, hogy téged ez nem érdekel és nem erre számítottál – és visszakérheted a jegyárad.

Több mint félezer ember jött már el a tréningjeinkre, és eddig még senki nem élt ezzel a garanciával.

Helyette inkább 94,52%-osra értékelik a legutóbbi tréningnapot. Ezek az előadások tényleg brutálisan jók.

Gyere

 

Létrehoztam a saját álomtréningemet

 

A csapatomban dolgozik marketingstratéga, reklámszövegíró, volt újságíró. Ismerünk több száz értékesítőt, talán még több marketingest. Ismerjük azt a 2 maréknyi szövegírót, amennyi összesen lehet az országban.

Amennyire észrevettem, a közös pont az, hogy mindenkit lenyűgöz az, hogy a puszta szavaiddal hogyan érhetsz el a másik embernél valamit.

  • Ez lehet egy ötlet átadása. Lelkesítés és motiválás.

  • Lehet vásárlásra ösztönzés, lehet klasszikus értékesítés.

  • Lehet egy feliratkozás elérése.

  • Egy egyszerű felkérés arra, hogy lájkold valamelyik posztot.

  • Vagy hogyan érd el, hogy az anyagodat (cikk, weboldal stb.) végigolvassák.

  • Lehet a közönség felcsigázása és a jó előadástechnika.

Ha azt mondom, hogy engem lenyűgöz ez a világ, akkor szerényen fogalmaztam.

 

Őszintén mondom: ez egy olyan tréningtematika, ahol a legelső sorban ülnék, és meghallgatnám kétszer.

 

Hogy te eljössz-e vagy sem, azt rád bízom.

Annyit tudok megígérni, hogy a tematika jobb értékesítővé tesz, jobban megértheted az embereket (és persze hathatsz is rájuk), és mindezt még élvezni is fogod.

Úgy érsz el magasabb jutalékokat és több árbevételt, hogy közben még szórakozol is – szerintem ez a legtöbb, amit egy tréning adhat.

(Ja nem, adhat még cateringet is: éttermi minőségű ebéddel fogadunk téged.)

Itt foglalhatod le a jegyed (gyorsan telik a tréning)

 

Ez a tréning most debütál, viszont korábbi tréningünkről ezt mondták:

 

„Mindig nagyon sokat tanulok Tőletek. Nemcsak a »tananyagot«, hanem a szemléletet is. Ezt a legnehezebb elsajátítani. Ma évtizedes tapasztalat után értékesítést is tanultam. :) Ilyen szemszögből még nem gondoltam végig. A gyakorlatiasságát külön értékelem!” – Seregély Dóra

A tréningen információ/perc aránya az egész hazai tréningpiacon a csúcson van. A jegyedért olyan információtenger fogsz kapni, hogy másnapig zsongani fog a fejed.

„Ez a negyedik tréningnapom nálatok, sok »hagyományos« tréning után kiemelkedőnek tartom az infosűrűséget és az azonnali felhasználhatóságot.”

Tudom, hogy fontolgatod a részvételt.

Kattints ide, olvasd át az oldalt (tematika meg egyebek) és vegyél egy jegyet.

Ha még nem vagy biztos, akkor legalább a Facebook-eseménynél jelezd a részvételed, aztán meglátod.

may_13_2017_8.png

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.