Új tagozati elnököt választott a DIMSZ

2018/02/26. - írta: BalázsV

2015-ben alapította meg tartalommarketing-tagozatát a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. A piacedukációs célból létrejött tagozat eddigi elnöke, Juhász György elfoglaltságai miatt kérte új elnöke választását. A tagozat egyhangúlag szavazta meg Sipos Zoltánt, a Kreatív Kontroll Kft. stratégiai igazgatóját.

– 2015-ben a tagozat content marketing kisokosával az alapokat már lefektette – mondta az új elnök. – A célunk idén továbblépni, és olyan részterületekre is releváns kutatással és piacfelméréssel jelentkezni, mint például az influencer marketing, amely egyre fontosabb a tartalommarketing-stratégiák tervezése során. A piaci árak és várható megtérülések mégis homályban maradnak, ami miatt szükséges egy átfogó hazai elemzés a témában – vallja a szakember.

Sipos Zoltán 2011-ben alapította és vezetője a cégnek, amely 2013-tól kezdve a content marketing hazai evangelizátora és egyik legismertebb szereplője. 2014 óta a kontinens egyetlen nyomtatott tartalommarketing témájú szakmai lapját, a Kontent kiadója.

Megérkezett a legújabb @kontentmagazine! ✌️

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,

A DIMSZ tartalommarketing-tagozatának tagja az 123RF, a Café Communications, a Tartalomgyár, a Virtual Call Center és a Crane.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.