Az első Ecommerce Expón temrészetesen szintén ott vagyunk, sőt, duplán közvetítünk ma. Balázst a Konverziós teremből halljátok, én a Marketing termet fedem le, Lászlók Tamás a Netmasterstől pedig mindeközben a Globális & Offile teremből szivárogtat. Frissíts rendszeresen, átadunk minden tudást virtuálisan, amit az előadók hoztak. Sőt, ma mi is előadunk majd, úgyhogy izgalmas nap elébe nézünk. | Közvetít: KK Benyó |
***
18:13 - Ezennel a közvetítést lezárom, köszi az egész napos kitartó figyelmet. Fárasztó de termékeny nap volt, jó első rendezvén jött össze. Szép estét mindenkinek. :)
17:40 - A mellettem ülő úriember végigkövette, ahogy az elmúlt egy órában közvetítek, és ezzel a lendülettel meg is hívott minket a május 5-i Digital Marketing Conf-ra. Ezúton is üdvözlöm, ha rátalált a közvetítésre. :)
17:30 - Használj social marketing automatizálást, de ne teljes automatizálást, az veszélyes.
Tök jogos, de Nebojsa ki is fejti, miért: rosszak lehetnek az időzítések, elfeledkezhetsz az interaktivitásról, a csak ajánlatok posztolása miatt spambűnbe eshetsz, irreleváns tartalmak posztolásával rajongókat veszíthetsz, és persz a legnagyobb hülyeség: tragédiák vagy vészhelyzetek alatt oyasmit posztolhatsz, ami öntökönrúgás.
Nebojsánál jobban alapozó előadást esküszöm senki nem tart jobban, még én is élveztem, pedig nem tervezek webshopot indítani és ismerem az említett eszközöket.
17:27 - Használj közösségi médiát - rajongói oldalakat, PPC reklámokat, nyereményjátékokat, HTML landing oldalakat is. (A kimutatásokkal vigyázz, mert néha kamuznak, ne higyj elsőre a számoknak.)
Ami a legfontosabb: folyamatosan képezd magad, soha ne hagyd abba az önképzést, "mert fél év alatt nagyon megváltozik a világ". (Járj Nebojsához, én azt teszem, baromi értékes tudást ad - plusz ugye figyeld a Marketingszöveg.com-os tréningeket, hogy gyengéden saleseljek picit.)
17:19 - Mit kell tenned, hogy növeld a konverzióid számát? Rá kell erősítened a reklámszövegírásre. Ki kell szervezned egy profi céghez, megfizetni őket, járni képzésekre, ha tudod, ellopni a tudást. De a jó reklámszövegírót meg kell fizetni, minden más csak pénzkidobás. (A Marketingszöveg.com stábja ezúton is egy szivecskés emoticont küld Nebojsának.)
Emellett használj hírleveleket, hogy az ég áldjon meg, mert rohadt nagy a megtérülése (a brit direktmarketing-szövetség szerint amúgy konkrétan 38-szoros a ROI-ja, ennél magasabb nincs).
És ha király hírleveleket akarsz írni, akkor meg olvasd el ezt.
Hogy az e-mail marketingben növelhesd a konverziók számát, megint csak az első dolgod erősíteni a reklámszövegírást. És persze ne feledd a landing oldalak optimalizálását és az A/B teszteket se, mert enélkül nem sokat érsz. Egy e-mailt küldj ki többször is: egy hét alatt akár háromszor, azokat célozva, akik korábban nem nyitották meg a levelet!
17:17 - A linképítéssel csak nagyon óvatosan, tanácsolja Nebojsa, a Google ugyanis odaba egyre szigorúbb.
17:13 - A tartalommarketing szintén nagyszerű brandépítő eszköz, mondja Nebojsa. Ha erről többet szeretnél tudni, akkor egyrészt járj Nebojsához az Inbound Marketing Akadémiára, másrészt most azonnal fizess elő a magazinunkra, mert nincsen párja, nincsen párja (sej!).
Arról is beszél, hogy e szempontból a tévé remek eszköz lehet, de tízmilliós büdzsé alatt eszünkbe se jusson ezt a csatornát használni.
17:09 - A Google AdWords megjelenések egyben márkaépítésben is hasznosak (több megjelenés, egyszerűen már az is frankó, ha találkoznak veled).
Lőttem képet, de csak ilyen gagyit, mert messze ülök, azért a tekintély átjön.
17:05 - A szakértő bevonásának, a hozzáértő külsős marketinges megfizetésének igenis megvan a létjogosultsága, mondja Nebojsa. Zoli is beszélt erről, mindenki azt csinálja, amihez a legjobban ért.
Alap marketingtechnikák, amik nélkül ne indítsd webshopot:
- Ismertségépítés
- Konverzió növelés
- SEO
- SMA
A kis cégnek azért ezek kellenek, mert figyelnie kell a megtérülést. A nagy cégek nem is számolják (személyes tapasztalatból beszél) de a kis cégnek forintra tudnia kell, egy marketingre költött forint hányat hozott vissza.
17:03 - Nebojsa titulusainak és érdemeinek felsorolása is vagy két perc volt.
Naszóval, térjünk a témára: hogyan kell a marketingcsatornákat maximalizálni?
Nem a webshop marketingről lesz szó, hanem arról, hogy ha mikrocég vagy és elindítasz egy webshopot, akkor hogyan lehetsz a legsikeresebb végtelen büdzsé nélkül is.
Nebojsa az inhouseitiszt is említi, megszavaztatja, ki az, aki a saját marketingjét csinálja annak ellenére, hogy nem marketinges. Sokan teszik fel a kezüket.
17:00 - Most pedig következzék Damjanovich Nebojsa,a Senpai Consulting, az AdPlanky, az Inbound Marketing Akadémia ura és parancsolója, a sensei, aki arról beszél, hogyan alkalmazhatják a kis webshopok a nagyok megoldásait hatékonyan.
16:53 - "Az embereknek nagyon fontos a tapinthatóság, ettől veszik komolyan", mondja Rita. Egyébként igen, mi is ezért adjuk ki pl. a Kontentet. (Eszembe jutottak pikáns áthallások is, de ezektől most eltekintek, fogadjátok el. Olvassátok Balázst, ő már biztos átfordult a sötét oldalra!)
"Ha rossz a termék, a cég amúgy is meg fog halni, a jó marketing nem fogja életben tartani." (Jagodics Rita)
16:48 - RIta arról szól, milyen hatékonyak lehetnek az események, eventek: klubok, versenyek, amelyeken tudat alatt lehet nyomni az eladást, így olyan vevőket szerezni, akiket online "csak tartalommarketinggel" sohasem szereztünk volna meg. (Nem kötök bele, tényleg, tuti, hogy Bözsi néni Kiskunmajsáról inkább konvertálható face-to-face. De vajon mekkora a Bözsi event ROI-ja?)
16:42 - Átjöttem a Globális & Offline termebe, ahol Jagodics Rita éppen arról beszél, hogyan lehet offilne támogatni a webes értékesítést. Most pont az IKEA katalógusát mutatja videón, de más katalógusokról is szó volt - a lényeg, hogy offline megkapod, a termékoldalra irányít, később pedig remarketinggel kínálják neked a termékeket, amiket megtekintettél, de nem vettél meg.
16:30 - Hogyan segítsük a felhasználót, ha az árösszehasonlító oldalrólérkezik a mi oldalunkra?
- Adjuk meg a bővített terméklistát (szállítási díj, fizetési mód, garanciaidő és minden egyéb információ, ami szükséges lehet)
- Jól kitöltött termékinformációkkal (minden, ami az adott temrékről fontos paraméter lehet)
- Jó termékleírás (na itt jönnek a képbe a jó copywriterek :) )
- Infó szöveg megadása (kb. 120 karakter, általános információk pl. országos kiszállításra van lehetőség, promóció stb.)
- Vélemény program (bizony, a feedback, a user generated content, a testimonialok renkdívül fontosak, a felhasználók jobban hisznekezekben, mint bármi másban).
16:20 - A webáruházak mintegy háromnegyede használ AdWordsöt és hírleveleket, ugyanakkor árösszehasonlító oldalakat csak 53% - annak ellenére, hogy jellemzően ugyanannyira vannak megelégedve ezzel a módszerrel.
16:15 - Honnan tudod, hogy megtérül, ha árösszehasonlítót használsz? Számolsz ROI-t (megtérülést), CPO-t (cost per order) és cost of revenue-t, vagyis azt, hogy mennyibe került az, hogy adott mennyiségű bevételed legyen. Meg konverzió.
Ma magyarországon 2,3-2,4 millióan vásárolnak online évente (a lakosság 23-24 százaléka, értelemszerűen), legnagyobb részben a budapestiekre jellemzp ez. Inkább nők válaszolnak, közülük is inkább a nagyvárosiak.
miért vásárolunk online? Mert ott olcsóbb, vagy mert csak neten kapható - 47 százaléknál pedig fontos szempont az, hogy lehetőség van az árösszehasonlításra, mondja Zita.
16:13 - Ismét megemlítem, hogy amgy van céges Instagramunk is, kövessétek és segítsetek ezzel nekünk világuralomra jutni.
16:09 - Mit szólnátok, ha közvetítenénk is? Na, szerintem is jó lenne.
Szóval Szabó Zita (olcsóbbat.hu) éppen arról beszél, hogy segítenek az árösszehasonlító oldalak az eladásban.
A jó ügyfélnek vásárlási szándéka van, informált ésl lojális.
Ezt olvastad már? 59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
15:30 - Nyugi, élünk, csak éppen a standot Zoli előadása után kicsit feldöntötték az érdeklődők. A Kontent-készlet rohamosan apad, még a tollaink is lassan kifogynak, pedig azt nem szóróterméknek hoztuk.
Aki idehozza a névjegyét, annak egyébként elküldjük Zoli előadását, megéri.
12:59 - Hát most egy kicsit Balázsé a szó teljesen, laptop kaput. BRB.
12:56 - Remélem Balázs is írja, mindenesetre Zoli arról beszél, hogyan vágj bele a tartalommarketingbe: először is döntsd el, hogy nem akarsz lemaradni azoktól, akik már felismerték az értékét. Majd csinálj tartalomauditot: vedd számba, milyen tartalmakkal rendelkezel! Aztán jön a célpiac: kinek írsz? Mit szeret, olvasni vagy videót nézni? Bulvárt olvas vagy esettanulmányokat? Cukimuki szavakat használ vagy félig latinul beszél?
"Amikor egy tárgyaláson mghallják, hogy a tartalommarketing megtérülés egy év, tíz fokot esik a hőmérséklet." (Sipos Zoltán)
12:52 - Lászlók Tamásnak hála (köszi!) lett kép:
12:47 - Nem kis csúszást követően a színpadon Zoli - ezt sajnos nem láthatjátok, mivel a telefonom, ami egészen eddig probléma nélkül fényképezett, most megnyitni is képtelen a kamerát.
Balázs is közvetíti az előadást, Zoli egyébként először is gyorsan defiiniálta a tartalommarketinget.
Nem a reklám vagy, hanem a film.
12:32 - Hogyan működik a programmatic? Előre beállított preferenciák alapján automatikusan költesz: megvásárolja neked a szoftver a beállítások alapján a leghatékonyabb hirdetési helyeket. (Na, ezért rohadt fontosak az adatok.)
12:24 - Fontos, hogy látható legyen a reklámod. Ha valamit nem látnak a weboldalon a látogatók, arra nyilván nem kattintanak.
A tartalomhoz közel jelenjen meg a display. Nem feltétlen a legfelül található banner a leghatékonyabb, hanem az, amit ott láthatunk, ahol az időnket is töltjük. Ez szüli a magas átkattintási és konverziós arányt.
Ha kreatívot tervezel, azt mindig több méretben gyártsd le! One size doesn't fit all. (Ne feledd az okoseszközöket: tabletek, mobilok stb.)
Használj sürgető kifejezéseket vagy scarcityt - limitált idő, termékszám és így tovább.
A landing oldalra nagyon figyelj: nem elég, ha magas az átkattintási arány, az is kellene ugye, hogy vásároljanak. Szóval a landing oldal is rohadtul fontos egy display kampánynál, nem csak a banner.
Mindenképpen mérjél mindent, figyeld az adatokat és annak megfelelően optimalizáld a kampányodat.
12:19 - Kis programváltozás lehetett, mert az Origótól Nagy István adna elő, mégis Polgárdi Edinafog beszélni. Sebaj, szóval arról tuunk meg többet mindjárt, hogyan lehet siekresen hirdetni a display megoldásokkal, illetve mi a display hirdetések jövője.
Edina szerint hat tényezővel lehet a display kampányokat sikeressé tenni, mindjárt elárulja, melyek ezek. (Közben Balázs is átjött ide, mert a következő előadás már Zolié, és arra még mi is kíváncsiak vagyunk.)
12:06 - Hogyan lehet csökkenteni a kosárelhagyók számát, legalábbis visszacsábítani őket? Megnézed, hogy milyen terméket raktak a kosárba, és a Display hálózaton keresztül meghirdeted nekik, persze lehetőleg kedvezményesen. Például.
12:04 - Zoli nemsokára előadást tart, Szegedről száguldott fel. Stresszes útja volt, a gyorsítót is gyorsan kellett inni.
11:59 - Ahhoz, hogy megtudjuk, milyen is valójában az ideális ügyfél, bizony Analyticset kell használnunk. Meg nézzük azt, hogy ki vásárol ténylegesen, milyen a neme, kora, hogy jutott hozzánk, mit és milyen értékben tett a kosarába.
Ezután megnézzük az érdeklődési köröket. Például hogy ki érdeklődik mozifilmek, otthondekoráció, receptek vagy autószerelés iránt.
"Az esetek többségében a cégek nem tudják, milyen az ideális ügyfelük, sokszor az elképzelésük eltér a valóságtól." (Sebestyén Márton)
11:51 - Bréking, Evenich András lekapott tudósítás közben! (Mindkét tudósítónk a földön ül, Balázs szerint a Konverziós terem is tele.)
11:43 - Pezsegnek az események, sűrű perceket élünk, a standot folyamatosan ostromolják. Sebestyén Márton a SEOLabtól érkezett és arról szól, hogyan működik az adatalapú haladó remarketing.
Arról beszél, hogy tökmindegy, milyen a helyezésed a Google találati oldalain, csak akkor van esélyed az igazi sikerre, ha az azonnal nem vásárló látogatókat (~99%) visszahozd az oldaladra remarketing segítségével. A többség ezt a módszert még mindig nem használja, csak kb. 5% az,aki a terméket visszahirdeti a látogatóknak, és csak 1% az, aki ténylegesen kiaknázza az ebben rejlő lehetőségeket, és viselkedés nem, kor, érdeklődési kör alapján jelenít meg remarketing hirdetéseket.
A kulcs, hogy összegyűjtsünk minden fontos faktort, hogy meghatározhassuk, valakiből jó vevő lesz-e vagy sem. Ide tartozik pl. az, hogy első alkalomal hogyan jutott el az oldalra, hogyan jutott el a konverzióig, hogyan vásárolt és így tovább.
10:49 - Balázs szerint egyetlen kulcsösszetevő az, ami a legtöbb esetben a növekedés útjába áll. Ez pedig, hogy a webshop motor és a marketingautomatizálási rendszer nincsen összekapcsolva.
10:34 - A kávészünet előtt Csepregi Balázs szól hozzánk (Marketing Szoftverek). Témája az automatizált vevőszerzés.
Mi tartja vissza a wbeáruházakat a növekedéstől?
1. Nincs utánkövetés, főleg termékfüggő utánkövetés.
2. Nem adnak el a meglévő vevőknek személyre szabottan.3. Túl bonyolultak az adminfolyamatok (számlázás, csomagolás, szervezés stb.)
4. Drágák a hirdetések (visszautalunk Kristófra, hog ugye nem drága, csak nem hatékony).
5. Nem elég magas a vevőérték. Vagy fogalmad sincs, egyáltalán mennyi.
6. Nincsenek bevezetve az új termékek.
7. Fogalmad sincs, milyen irányba fejlődj tovább.
8. Nincs elég nagy érdeklődő adatbázis.
(Bónusz, ma Balázs káromkodott először szolidan a színpadon, pacsi!)
10:30 - Végül az utolsó jótanács: kulcsszavak ehlyett kulcsszó-csoportokra, long tail kifejezésekre, szinonimákra, akár egész mondatokra koncentrálj.
10:23 - A jobb helyezés vajon több látogatóval egyenlő? Alapból igen, de oda kell figyelned arra is, hogy a kiegészítő találatok között is megjelenj, menj rá a long tail kulcsszavakra. Törekedj arra, hogy amikor a Google azonnali válaszokat jelenít meg, akkor téged tekintsen szakértőnek, a te tartalmaidat használja fel.
Ötös tipp: figyeld az új, az oldalhoz kapcsolódó rangsorolási szempontokat. Ilyen lehet a relatív átkattintási arány, az oldalon töltött átlagos idő, az új tudást tartalmazó tartalmak, a megosztások és a vásárlói hűség, illetve a jelentés alapú keresésekre adott válaszok minősége. (Ezzel szemben klasszikus on-site szempntok pl. az indexelhetőség és a kulcsszó célzás.)
6., tartsd a betöltési sebességet a minimumon. Egy webáruház persze nem egyszerű jószág, de ettől még szükséged van a gyorsaságra. Hasznád a Google PageSpeed Tools eszközét!
10:14 - Vajda Szilárd (Webshop-SEO) arról beszél, miért fontos a SEO: mert az organikusan szerzett látogatók, akik a találati listákról érkeznek, sokszor jobban konvertálhatóak, mint bármely más marketingeszköz esetén.
Az első lépés a kreatív tartalomgyártás. (IGEN) Mi számít kreatív tartalomnak egy webáruházban? Minden, ami képes megragadni a vásráló figyelmét: egy videó, egy infografika, egy egyedi diasor - a lényeg, hogy ott tartsa a látogatót a webáruházban. Ennek keresőoptimalizálási haszna is van. Sokszor hatékonyabb, mint a szöveges tartalom, már csak azért is, mert a vizuális tartalmakat szívesen megosztják, ezzel pedig a mi helyezésünk javul és új forgalmi forrásokat is szerzünk a segítségével.
A második: a mobileszközökre optimalizálás. Nem kell sokat ragozni, ha nem számolsz az okoseszközökkel, béna vagy, lemondasz a köznséged tekintélyes részéről (20-40% akár), mégpedig önként. Már csak azért is, mert a Google a mobile friendly kritériumot most már nagyon kiemelten kezeli.
Harmadik a top SEO stratégiák közül: használd a közösségi médiát. Ma már a Google figyeli a flehasználói visszajelzéseket is, tovább az a célja, hogy a keresőkifejezésekre a legrelevánsabb és legjobb minőségű oldalt jelenítse meg. Ehhez figyelik például a lepattanási arányt, és ha túl magas, látja, hogy a tartalmad nem releváns. A közösségi médiában viszont közvetlen információkat kaphat a látogatóktól, hiszen a megosztással, lájkolással maguk mondják meg a keresőnek, hogy egy tartalom értékes.
10:11 - Eközben a Globális & Offline teremben: Valner Szabolcs kezd az eOptika-tól, az exportálás fontosságát hangsúlyozva, mint a növekedés egy lehetséges módja.
Anyanyelven beszélő ügyfélszolgálati munkatárs alapvető elvárás, de költséghatékony megoldása napjainkban nagy kihívás.
Az árazás fontosságát emeli ki, melyre ők saját fejlesztést üzemeltek be, mely több mint 1000 konkurensüket vizsgálja, s nagy hozzáadott értékű szoftvernek hála sok munkát spórol nekik. Nagyon változó az európai piac árazása, de a keresett termékek között nincs nagy különbség az árazásban, bár ebben az ÁFA nagysága sokat számít. Mindenki a saját üzletében kell megvizsgálja a lehetőségeket, nem feltétlen igaz, hogy keletről megéri nyugatra vinni a terméket. Folytatás a NetMastersnél...
10:08 - Az előadás utolsó kérdése: hogyan léphetsz előre érdemben mindezzel? Kristóf szerint nem az AdWordsön múlik a sikered, az csak rásegít a sikerre.
Mindenekelőtt az AdWords tudásodat kell fejlesztened, vagy éppen kiszervezni a munkát.
10:05 - A pótcselekvés helyett szerezz több vevőt, növeld az átlagos kosárértéket, és vedd rá vevőidet a többszöri vásárlásra. Ez a TNT.
A stratégia, amelyre ezt a Klikkesek lefordították:
Regisztrálók száma x Vevők száma x Bevétel nagysága x Vásárlások száma.
"A költségek csökkentése nem stratégia, hanem pótcselekvés." (Gál Kristóf)
10:00 - Miért olyan fontos az AdWords? Kristóf szerint az AdWords nem a webáruház motorja, hanem az üzemanyaga. Nem múlik rajta, hogy a semmiből valamit teremts, nem működik önmagában, de egy sikeres webshopból még sikeresebbet csinálhatsz a segítségével.
Vajon tényleg dráge-e az AdWords, teszi fel a kérdést Kristóf. Vajon egy száz forintos kattintás drága? Akkor is, ha átlagosan ezer forintos bevételt termelsz belőle? Ez perspektíva kérdése, valójában aki erre panaszkodik, annak nem a kattintás drága, hanem nem csinál azokból elég bevételt.
09:57 - A második módszerről van szó, a már ismert látogatókról, akik már "be vannak pixelezve", vagyis már látta a temréket, szolgáltatást, bármit - a lényeg, hogy már tudunk róla valamit, így okosabban hirdethetünk neki, mint egy olyan látogatónak, aki még sosem járt nálunk.
Hozzunk létre Google Analytics alapú remarketing közönségeket. Pl. olyanokat, akik már több mint egy oldalt megnéztek a szájton.
DIsplay remarketing profi bannerekkel, ajánlja még Kristóf: szép kreatívokkal, képekkel hirdethetünk hatékonyan is, ha remarketinggel tesszük: ragadd meg a figyemét annak, aki már ismer, nagyobb eséllyel figyel fel rád.
Harmadik tipp: Retargeting Lists for Search Ads. Meg tudod különböztetni hirdetési szituációknál azokat, akik már jártak a honlapodon, és más ajánlatokat tehetsz neki, tudod, hogy érdekelheti az ajánlat és így tovább.
09:46 - Gál Kristóf (Klikkmarketing) előadása következik tehát, haladó AdWords technikákat, tippeket oszt meg velünk.
A látogatószerzés 2 alaptípusával kezdünk, Kristóf egy olyan rendszert ismertet, amelyet elmondása szerint 10 ezer óra AdWordsözés után eszelt ki.
Első: egyszerű látogatószerzés, olyan látogatókat kell szerezned,akik még nem jrtak a honlapodon. Ez egyrészt a meddőszórás miatt problémás, másrészt drága mulatság. Megszerezheted őket azonban az alábbi három módszerrel:
- Google keresőben megjelenő hirdetések. Fontos, hogy használunk bővítményeket, ma már hátrány, ha nem tesszük. Újdonság pedig, hogy megváltozott a találati oldal nemrég: az AdWords hirdetések eltűntek jobbról, és felülre, a keresőmező alá költöztek, minden találati oldalon négyen, ezért nagyobb a verseny.
- Google Display hálózat hirdetései. Az egyik legérdekesebb itt az érdeklődés alapú célzás.
- A harmadik pedig a Gmail Sponsored Promotions, vagyis a Google levelezőjében megjelenő hirdetések, melyek úgy jelennek meg a webes felületen, mintha e-mailek lennének. Mintha tudnál e-mailt küldeni olyanoknak, akik nincsenek benn az adatbázisodban. (Pro tipp: a kattintás ennél elméletben olcsó, de az AdWords csalóka. Ugyanis amit kattintásnak hihetsz, az a "levél" megnyitása, ami után még egy kattintásra van szükség, hogy valaki a weboldalra jusson.
09:44 - A konferenciának van saját appja is, na ez igen dícséretes, népszerűsítem is, itt lehet letölteni. Állítsátok be, hogy csipogjon 12:30-kor, le ne maradjatok Sipos Zoltán előadásáról, mert baj lesz.
09:37 - A kis kék csomag legfontosabb eleme természetesen a szórólapunk, amit kitöltve a standhoz kell hoznod. Ingyen Kontent magazint kapsz cserébe, ennél jobb üzletet ma nem csinálsz.
09:33 - Helyet foglaltam a Marketing & Vevőszerzés teremben végre. A bevezető perceken belül kezdődik, utána a Klikkmarketingé lesz az első előadás.
Eközben odakint: az expóhoz legközelebbi kávó kiváló stratégiai szemléletről tanúságot téve a mai napra a jelek szerint egy (1) darab felszolgálócsajt hívott be, aki egyszerre mindent csinál.
08:46 - A Netmasters és az Online Katapult jött éppen a standhoz, nrewtowrkingelünk intenzíven.
A
07:45 - Érdekes egy közvetítés lesz ez, a szabályzat szerint ugyanis még csak kritikus gondolataink sem lehetnek. Ennek megfelelően leírom ide, hogy nagyon hálás vagyok a remek szervezésért, amely lehetővé tette, hogy az egész csapat kötelezően a helyén legyen 7:00-kor, másfél órával az előadások kezdése előtt.
Egyébként a program igen ígéretes, remélem valóban szakmai lesz a nap, és nem definiáljuk úra az online marketinget. Maradjatok, mert az élő tudósításaink mindig elképesztően remekek ugyebár.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.