Így reklámozhat hatékonyan egy kkv

2015/07/11. - írta: Sipos Zoltán KK

Július 10-én rendezte meg az AdPlanky marketingautomatizációs szoftver megalkotója, Damjanovich Nebojsa a budapesti Continental Hotelben a Reklám+KKV című konferenciát. Hogyan tudják a kkv-k kihasználni a digitális világban a reklámkommunikáció lehetőségeit?

Tartalomszolgáltató a kkv-k szolgálatában

Nebehaj Vanda az Origótól azt meséli, hogy a Panyolai pálinka kampányában meglepve tapasztalták, hogy a legtöbb konverzió nem a gasztronómia vagy gazdaság (magas státusz) rovarokat jött, hanem a life.hun, a nők örömmel vásárolták. A miniprojektor.hu éves ügyfélként magasabb árú (90170 ezer forint) kis projektorokat árul. A legsikeresebb a hirdetés tíz-egynéhány szöveges változtatása után a sportrovatban volt. Ez jól rámutat, miért kell tesztelni a hirdetéseket, hiszen a prekoncepcióink hibásak lehetnek.

Mesél a Fenyőharaszt Kastélyszálló**** kampányról, ami nekem külön kedves, mert ők is ügyfeleink. A hirdetés megjelenésekor mindig konkrét cikkhez teszik a hirdetést, ami utazásról vagy hasonló témáról szól.

A gyemantgyuru.hu esetében a célközönség persze férfi, gondolhatjuk. Pedig a valóságban a női oldalakon teljesítenek jobban a hirdetések. Nincs rossz vagy jó csatorna: minden csatornát össze kell hangolni, a kampányt pedig tesztelni kell és mindig finomhangolni, nem lehet magára hagyni.

Kiemeli, hogy az Origo PR-cikkeinél link is elhelyezhető, ami erősíti az oldalt a Google-ben. Ez tényleg jó, de én hozzáfűzöm, hogy bármilyen kért linket elutasít a Google. A hivatalos álláspontjuk szerint csak az természetes link, amelyről előre nem tudtál (legalábbis maga Matt Cutts ezt mondta).

Vanda szerint hetente küldj eDM-et, mert a rendszertelenség miatt nem fognak bízni benned. (Ezt mi amúgy nem így csináljuk, csak havonta van rendszertelen hírlevelünk.) A minimum megnyitási arány az Origo szolgáltatásánál 10%, a megnyitottak 30%-a pedig át kell, hogy kattintson, másképp rossz a levél. (A tárgysor meg legyen meghökkentő.)

Harc a képernyők között

Huber Kornél az Open Mediától (2 hónapos üzletrész, de maga a cég régi, Kornélnak is évtizedes tapasztalata van) a különböző képernyők közötti átjárásról beszél: például a rádióban halljuk, hogy menjünk föl Facebookra, a tévében igyekeznek a weblapjukra irányítani.

Azt mondja, a kkv-k számára egy origós PR-cikk (advertorialra gondol) nem feltétlenül lesz jó. (Ezért még nem vonom vissza a tegnapi megrendelésemet.) Azt mondja, az emberek 94%-a napi 24 órában egyméteres körzetben van a telefonjával. Nem tudom, ez mérés-e vagy csak érzékeltetni akarta, de végül is arra utal, hogy emocionális eszközről van szó: megtesszük, háttérképet, csengőhangot állítunk be rajta.

Volt egy tesztjük, mikor valós pozíció alapján küldtek reklám célú SMS-t: ha havi többször jársz az Árkádban, és a Segafredóban szoktál kávézni, küldenek levelet, mikor belépsz a bevásárlóközpontba. Csakhogy drága volt, egy euró/SMS, ráadásul itthon előbb kell engedélyezni a reklámüzenet küldését, így csak tízezer ügyfélnek küldhettek üzenetet. Egyre biztos jó volt, validációra: az ügyfelek örültek neki, nem úgy vették, hogy figyelik őket, hanem VIP érzésük van.

Ma már van Facebook. Én is az ő appjukban írom most ezt a posztot. Ha fölteszed, hozzájárulsz, hogy kövesse, hol vagy éppen. Eddig tudtunk olyanokra célozni, akik autós oldalak után pénzügyieket olvas. De az új módszer más: csak 500 méter sugarú körben tartózkodó teniszkedvelő férfiaknak akarok üzenni. Ez ma már megoldható. A lokáció alapú kampányok már itt vannak.

Egy hazai szolgáltató azt kérte, hogy csak a konkurens parkolóban tartózkodók kapják a hirdetést. Ez technikailag megoldható, arra még nincs kialakult szokás, hogy etikus-e.

A fesztiválon, konferencián, rendezvényen résztvevőknek is hirdethetsz. Még akkor is, ha nem vagy szponzor...

Nincs meddőszórás, itt 6-7%-os kampányok működnek (más csatornán a 0,1% már releváns érték). Éttermek, kávézók, kereskedők ugorjanak erre rá. Kattintás alapon kell ezt is fizetni.

Ismerős diósdi fodrászatához próbakampányt futtattak, le kellett állítani három nap alatt, mert 1600 jelentkező volt.

A vs.hun a Versus rovatban nem PR-cikket tettek ki a csapolt sörről, hanem egy héten keresztül több embert megszólítottak a témában: jobb-e a csapolt sör (étterem, sörfőző, fogyasztó stb.). Az emberek szavaztak, követték a szponzorált tartalmat.

Említi a hazai vloggereket: míg egy MLSZ-nek van húszezer, itt a háromszázezer sem ritka (amúgy azért az, inkább a fele gyakoribb). Termékelhelyezésről beszél, ami náluk elérhető. Erről a jövő héten megjelenő Kontentben lesz szó. Azt mondja, összefogták ezeket a vloggereket (a valóságban nem csupán ők foglalkoznak ezzel, ez ne kizárólagos együttműködés).

Egy esettanulmány: étterem déltől 14-ig teli van, délután meg pangás. Megnézték, ki van napi hat órát a közelben, ők kaptak üzenetet étel mellé ingyen kávé ígéretével. Azt mondja, sikerült föltölteni az üres időket.

Facebook-remarketinggel a hatékonyság felé

Az előadó Lévai Richárd közösségimédia-specialista (RG Stúdió).

Lakásfelújítás közben van, így folyamatosan hűtőt akarnak eladni neki és a párjának Facebookon. A remarketing segítségével olyanoknak tudsz hirdetni, akik egy ásott oldalt látogattak. Megnézte a mall.hu ajánlatát, majd fél órán belül az Amazon hirdetése megjelent neki Fb-n.

Régen azt mondták, ha az első 15 mp-ben nem tudod meggyőzni a látogatót, akkor elvesztetted. Bár ez akkor sem volt igaz, most, a remarketing korában már biztosan elavult.

Jelenleg a magyarok naponta 3-4 órát töltenek a Facebookon.

Így működik a Facebook remarketing: 1. Készítünk egy remarketing pixelkódot. 2. Berakjuk a weblapba. 3. Létrehozzunk a remarketing listákat. 4. A listák segítségével célozzuk az embereket.

Megadhatjuk azt is, hogy csak azok lássák a hirdetést, akik berakták a terméket a kosárba, de nem fejezték be a vásárlást.

A remarketing bizalomépítésre és márkaépítésre is jó: minden felületen minket lát az ügyfél. Munkahelyi gépen, tableten, telefonján is megjelenünk az anyagainkkal. Tévét keresett nálad az ügyfél, többfélét is megnézett, tehát még nem tudja, milyen típus kell neki? Hirdess olyan cikket, amely a felületeden segít a döntés meghozásában!

Fejlett konverziókövetés: eseményinformációkat is rögzít a Facebook, például azt, mikor valamit keresnek a weboldaldon, foglalást adnak le, hírlevélre iratkoznak föl stb. Tudatjuk például, mikor jön a szállodába, milyen repülőszolgáltatással stb.

Előfordulhat, hogy laptopokat árulok. Havi 150-200 ügyfelem van, azt mondom a Facebooknak, hogy ezen vásárlókhoz hasonló embereknek akarok reklámozni. Ez valóban jól működik, ezt a Facebook-oldalt is így szoktuk promózni. Az Fb látja, amit a közösségi oldalon kívül csinálunk, gondoljunk bele, hány meg hány oldalon vannak ott a kis lájkgombok, amelyek gyűjtik az adatokat.

 ricsi.jpg

Ne akarj egyetlen lépésből vásárlót szerezni remarketinggel sem: attól, hogy már volt egyszer az oldaladon, még nem lesz a következő reklámmal azonnal vásárlóvá. Haladj lépésben, stratégia alapján a remarketing-lépcsődön!

Konkrét számok: mindenki a konkurens oldalának követőit akarja becélozni. Nekünk például nem konkurens a Marketing Commando, de gondoljuk, hogy a követőiket érdekli a szövegírás, nekik szoktunk hirdetni (bumm, mínusz egy üzleti titok).

Ők 12%-os konverziót érték el ilyen kampányban, remarketinggel viszont ugyanaz az ügyfél ugyanazzal a termékkel 43%-ot ért el. Előbbinél a konverziós költség 3249 forint volt fejenként, utóbbinál 108 forint. (Hozzá kell tenni, hogy remarketing esetén már oda kellett egyszer vinni a látogatót korábban az adott oldalra.)

Hogyan használjuk a videoreklámokat?

Geiger Tamás (JabJab Marketing) következik a videoreklámokról. Amellett, hogy a top 5 analitikai, PPC-s egyike (most lesznek 10 évesek), emberileg pedig nagyon közvetlen és segítőkész ember, a 30-án az online szövegírásról szóló webináriumom kapcsán is segített tanácsokkal.

Szerinte a kkv-k videói kapcsán nem főleg eladásra, hanem márkaépítésre kell gondolnunk. Egy okostelefonnal is el lehet kezdeni (vettem telefonos állványt, tényleg nem rossz, de mi vettünk kamerákat, napágyúkat, szoftvereket; szerintem megéri beruházni, ha van, aki kezelje is ezeket).

A videókat megtekintők számára mutathatunk linket a YouTube-on és a Facebookon is. Érdekes a terméket bemutató videó, a munka folyamatát bemutató anyag, de szállodák például a hotelen kívüli dolgokról is forgathatnak. Lehet kirándulni, van szép templom mellette? Szeretnék tudni róla.

A csináld magad videóból kevés van itthon: rendben, eladnál egy ilyen fúrót nekem, de mutasd meg, hogyan fogom használni. Webináriumot még egy villanyszerelő is tarthat.

Az iStyle bemutatja a videókon, hogy mindenhol ott vannak, rendezvényeken, bemutatókon. A Regio Játék bemutatja a játékaikat, a Számlázz.hu ügyfeleikről közöl videót (rólunk még nem forgattak).

Ügyfelünket, az Acer Shopot is említi, ott sokszor az ügyvezető mutat be termékeket, a videót pedig a saját oldalukon is fölhasználják.

Vágásnál ne tévészpotos séma alapján dolgozzunk: itt az elején mondjuk a lényeget (kik vagyunk, mit csinálunk), mert folyamatos lesz a lemorzsolódás. Hirdetésnek 20-30 mp-et ajánl, de a YouTube árazása miatt egy másfél perces videó sem drágább.

A YouTube-on gyűjtött feliratozók hasznosak, kapnak levelet az új videódról, de az adatbázis nem a tiéd, nem tudod, kik ők, csak a számukat látod. Ilyen feliratozási gombot a weboldaladra is tehetsz!

AdWords for video hirdetésekből kétféle van: in-stream (pre-roll) és in-display. Az előző, mikor elindul a videó előtt egy reklám, tapasztalataik szerint a látogatók akár 20%-a végignéz egy félperces ilyen videót. Fizetni akkor kell, ha a látogató eljut a 30 másodpercig (vagy ha rövidebb, a végéig) vagy kattint. Tehát ne legyél Aldi, hogy 10 mp-es videót töltesz föl, és rohadt sokat kifizetsz, legyen legalább félperces, hátha átugorják, így ingyen van, de az üzeneted átmegy.

Állítsd be, hogy hányszor jelenjen meg egy-egy embernek, hogy ne menjen a felhasználók agyára, mikor naponta százszor látják.

Az in-display esetében indexkép+szöveg hirdetésed megjelenik jobb oldalt a kapcsolódó videók között és a YouTube-keresések között. Itt kattintás alapon fizetsz.

Tavalyelőtt a Sziget YouTube-kampányán az új Sziget-himnusznál 30-40%-os (!) kattintási hajlandóság volt. Persze ez mindig más, nincsen előre rögzíthető átlag.

A Google-ben (így a YouTube-on) is lehet érdeklődés alapon hirdetni: 35-44 év közötti nők, akiket érdekel a nyaralás? Nem gond, ha valaki keresett nyaralási témában a napokban, és beleesik az elvárt nembe és korcsoportba, akkor megjelenik a hirdetés. Remarketing természetesen itt is van.

Lőhetünk azokra, akik föliratkoztak, akik hozzászóltak, megnéztek más videónkat, sőt azokra is, akik leiratkoztak (ha megvan a százfős lista erre).

Jól működik a story-telling: pl. 4 részes sorozat. Aki célközönség, őt az első videóra visszük be, de a másodikat csak annak mutatjuk, aki az elsőt látta. Így tölcsért képzünk, természetesen lesz lemorzsolódás, tehát tudni fogjuk arról, aki az utolsót is megnézte, hogy mindegyiket látta, tehát igen jó minőségű, érdeklődő lead.

Jól működnek a kommentárok, mikor a videó megadott időpontján megjelenik egy üzenet, akár weboldal linkjével. De módjával: ne sokat használjunk. Hirdetésnél nem trükközhetünk, mert nem jelenik meg. Ezekkel következő videókat indíthatunk el vagy akár föl is iratkoztathatunk. Tamás azt gondolja, egy éven belül kivezeti ezt az annotation rendszert és az úgynevezett call to action overlayeket is a YT. Helyette lehetnek majd az új kártyák, melyek már hirdetéseken is megjelenik. Max. 5 vihető föl, és megjelennek mobilon is.

Hogyan ne vesszen kárba az e-mail reklámra költött pénz?

Ismét remek előadó: Kádár Tímea ügyfelünk, az Aegon online kommunikációs igazgatója az EgoMedia nevében az e-mail marketingről beszél majd. Közel húszfős marketingcsapatukban több szövegíró is van, de olyan sok tartalomra van szükségük, hogy kiszervezésre is szükségük van. Tímea az Aegon tartalommarketingjéről szóló cikke a jövő héten megjelenő Kontent magazinban lesz olvasható.

Ők főleg email marketinggel értékesítik a biztosító termékeit. Főleg saját adatbázist használnak, de vásárolnak is. A harmadik láb, hogy a saját adatbázisukat értékesítik is, kkv-k számára is.

Ha bérlünk listát, fontos, hogy olyan listát használjunk, melyre a tulajdonosa is rendszeresen küld marketingüzenetet, hiszen az élő és jó minőségű. Fontos, hogy szűrhető legyen arra, amit mi keresünk. Ha terhes nőket keresel, szűrjenek arra. Kérj statisztikát (ne csak két számot, hanem külön elérhető felületet) és garanciát, hogy a levelek célba érnek.

Tesztelt, kipróbált eDM-et küldj. Második kiküldés kell: 23%-kal kisebb megnyitás mellett 35%-kal nőtt a cascoeladások száma silentből. Sokan nem olvassák először a levelet, pedig érdekelné őket. (Mi is újra szoktuk küldeni a hírlevelet, ha először nem olvastad.)

Az elköltött pénzt akkor használod fel jól, ha sikerül a kiküldésből neked is listát építeni: iratkoztasd föl az embereket magadhoz. Akár nyereményjáték is lehet ez, majd leiratkozással fog tisztulni a lista. A legjobb kampányuk a Kidőlt a Mikulás volt. Szezonális és van sztorija: a Mikulás nem bírja, válogathatsz az ajándékai között. Ez is nyereményjáték, de játékos és népszerű. 125 ezer (!) feliratozó volt.

Csaliterméket is ajánl, de az Élet és Jövő magazinjuk is ilyen: a feliratozók kapják az érdekes tartalmakat. Javasolja a kutatást, ők 43 ezer ember által kitöltött kérdőívet indítottak. Jó PR volt (hisz kutatás), meg elképesztő adatbázis. Csak idén tízezer új nevük lett (végül is hasznos tudni név szerint például, hogy kinek mennyi a megtakarítása), és jók a visszajelzések, mert a személyes kiértékelésnek örülnek.

Ennek továbbfejlesztése a kvíz: egyes szituációkról kérdezik, ott szerinte mi a helyes. Mi a leggyakoribb lakáskár, meddig tart egy átlagos betörés stb. A 12 kérdés után a kitöltők 96%-a megnézte a kiértékelést. Nem volt nyeremény, mégis nyolc percig töltögették, megmondták, van-e lakásbiztosításuk. Ilyesmit te is tudnál csinálni (segítünk szívesen).

Timi szerint jók lettek itthon a tárgysorok, de a szenzációhajhász subjectek már túlzásba estek. Készítettek e-könyvet a Horvátországba utazóknak. Két tárgysor: "Így ússza meg hatósági csekk nélkül a horvátországi nyaralást!" és "Ingyenes e-könyv Horvátországból". Utóbbinál 39%-kal nagyobb a megnyitás, és kétszer annyian töltötték le a kattintók közül. Írom még egyszer: az utóbbinál! Nem marketinges bullshitkönyvből vett szart írtak, hanem az igazat.

Kreatív print megoldások kkv-knek

Pastyik Renáta hirdetési igazgató a Marquard Mediátó Tartalom minden felett címmel tartott prezentációt. Izgi?

Izgi, mert egyből mondja, hogy a Playboy olvasóinak 30%-a nő. Kiadtak most három olyan számot, amelyben szöveg sincs, csak kép, ezt is olvassák a nők. Ki érti ezt?

A tartalom kulcsfontosságú, hogy beszéljünk a fogyasztóhoz. Régen nem tudta, mi a kkv, de már igen. Ők a médiapiac kkv-je, merthogy nem nagy kiadó, svájci magántulajdonosé, Marquard most lesz hetvenéves. Fontos lehet, mert mondta, úgyhogy leírtam.

A betűnek van ereje, a leírt szavaknak tartalma, a papír tapintása és illata fontos. Ez coelhói, de a Kontent kiadójaként egyetértek: komoly presztízst jelent. Ugyanaz a cikk nyomtatásban még mindig könnyebben lesz hivatkozási alap, mint egy blogban. Legalábbis a saját cikkeimen ezt érzem.

Na, de vissza a tartalomgyártó cégre. 2008 után, a válság után megváltoztak a fogyasztók, szerinte tudatosabbak, többet spórolnak. Dinamikusan változnak, szerinte nem lehet demográfiailag besorolni őket. (Úgy érti, hogy nincs értelme a korábbi kereteknek, legalábbis gondolom, mert másképp nincs értelme. Nem látom, miért a válságra vezetnénk vissza minden változást, a digitális média fejlődése szerintem jelentősebb hatás.)

Ne töröljük a Facebook-oldalunkon a negatív kommenteket, kérdezzünk. Sok lapot adnak ki, ezt ábrán mutatja. Vannak iPad-változataik: mivel az erotikát nem engedi az App Store, fél évig tartott engedélyeztetni a Playboy Exclusive nevű lapot, amelyben nők nem, csak cikkek vannak. 95 ezer gépen van fönt, elégedettek vele, de a havi magazin túl gyakori megjelenés volna.

Az internetes tartalom 69%-a plagizált egy diagramja szerint. Az online tartalmakat a fiatalok a márkáktól várják. Ez igaz: nem a New York Timestől, hanem a Nike-tól akar olvasni, mert azt szereti.

Az első fázis a figyelemfelkeltés (printben címlap, digitálisan tartalommarketing, aggregátorok, közösségi média), a második az érdeklődés (printben tartalomjegyzék, digitálisban weboldalon tartalmi elemek, linkelések), a harmadik a lojális felhasználó (printben magazin olvasása, digitálisan YouTube-feliratkozást ide tette, valamint hírlevél követője, mobilalkalmazás letöltése), a negyedik és végső fázis pedig a fizető felhasználó (printben megveszi, digitálisan fizetős online tartalmak és alkalmazások, e-commerce).

Elmondta, hogy a Men's Health kivetített címlapján lévő kigyúrt srác tényleg ilyen jól néz ki, bár bandzsa és alacsony. A nők nevetnek, valaki mondja, hogy ezek mindig alacsonyak.

A Joy Randi fizetős alkalmazás (6532 fő) havi nyolcvanezer forintot hoz, szóval nem nagyon megy. A magyarok amúgy tok hülyék, csak 20% fizet elő, a többi újságosnál vesz lapot (kapcsolódó: a Kontent nem lesz elérhető utcai terjesztésben, nem fogok remittendának gyártani több ezer példányt, mert ez szűk célközönségnek szól).

A legfontosabb kétszer évente a Joy-nap kuponos akció, 10% beváltja őket, most 220 kupon volt a magazinban, 120 257 vásárlás történt 3 nap alatt. A Joy magazin teljes bevételének 50%-a ebben a két számban realizálódik (és a cégek még 20% kedvezményt adnak benne!). Átlagosan 45 ezren olvassák, ezeket a számokat 120 ezren veszi meg. Hát ezek a nők...

Azt mondja, itthon is kezdik a márkák megérteni, hogy érdemes saját magazint kiadni. Egyetértek.

Hogyan építsen márkát egy kkv offline?

Mivel a Metropol lemondta egy hete az előadását, beugrott előadónak Damjanovich Nebojsa azzal, hogyan építsen márkát egy kkv offline. (Szóval lehet, hogy jól jártunk.)

Nemzetközi adatok: 44% DM-levelet nem nyit ki, 86%-uk elkapcsol a tv-reklámról, 91%-uk leiratkozik az e-mail listákról, 200 millió ember nem akar több reklámhívást.

A tv-ben tízmillió alatt ne hirdessünk, mert mérhető eredmény nem érhető el alatta. Köszönöm, hogy kimondtad (gondolkodott rajta pár másodpercet, hogy szabad-e). Úgyhogy más utat kell keresnünk.

Tedd a marketinged olyanná, amit az emberek szeretnek. A kulcsszó a content. Meg a megtalálhatóság...

Egy ma totál ismeretlen elkezd a content marketingről beszélni és mindennap ír, beszél róla, akkor ő lesz itthon a tartalommarketing-szakértő. (Sokan csinálják is, hogy előadják mások írásait, de saját ügyfelük, tapasztalatuk nincs sok.) Jó példának hozza Berényi Konrádot, hogy az ő nevét ismerik, mert sokat írt online marketing témában. Szerintem ő maga, Nebojsa még jobb példa a saját brandre. (Az Adplanky bevezetéséről több mint húsz online szakmai portál írt, köztük a Kreatív, Origo, HVG stb.), pedig semmit sem költött rá, csak küldött egy sajtóközleményt, és a neve miatt kitették. Na, ez fasza, de szerényebb annál, hogy erről beszéljen.

Egy ügyfele szállodás, most nyáron 16%-os kihasználtsággal megy Harkányban, most keresték meg őt. Eddig csak saleseltek, ami kevés: szuper a hely, de nem ismerik az emberek. Inboundkampányt indítanak, rengeteg videó lesz.

Az érdeklődők megszerzése előtt legyen márkázás. A Grando idejében havi 30-35 milliót költöttek AdWordsben, és nem ment a beindítás, míg nem indultak a tévékampányok. 10%-ot sem hozott a tv, az AdWords mutatott megtérülési számokat, mégis a tv-s kampány alakította ki a brandértéket. Ezt meg kell értenünk.

Offline kkv-s lehetőségek inbund marketing eszközökkel: PR (nem a fizetett megjelenés értelmében), Facebook (tilos házon belül elkezdeni!), offline rendezvény, B2C-ben ATL, B2B-ben BTL.

A 2%-os márkaismertség-növekedés hobahatáron belül van, úgyhogy mindig fölé kell lőni, a Vateránál is csak a minimum 3-4%-os növekedést elérő kampányokat nevezték sikeresnek.

A márkázásban üzenetet adsz át, nem eladsz valamit. Ha nincs pénzed legalább féloldalas hirdetésre a HVG-ben, akkor ne is vegyünk ennél kisebb, értéktelen felületeket. (Egyetértek, fél oldalnál kisebb hirdetési felületet mi sem értékesítünk a Kontentben.)

A konferencia közvetítése a marketingszoveg.com Facebook-oldalán volt elérhető. További hasonló anyagokért kövess minket itt.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása